Teraz jest Cz mar 28, 2024 9:30 am Wyszukiwanie zaawansowane


Polecamy uwadzę: Chrześcijański Serwis Informacyjny | Radio Chrześcijanin
Katalog dobrych książek | Ogłoszenia drobne (kupię, sprzedam, itp.)

Dokumenty kościelne

Co i dlaczego warto przeczytać?

Dokumenty kościelne

Postprzez zwierz » Śr sie 01, 2012 7:38 pm

Czy moglibyście mi pomóc wskazując wiarygodne źródło skąd mógłbym cytować postanowania synodów, soborów? W ogóle jest to gdzieś zebrane i wydane?
zwierz
 
Posty: 2
Dołączył(a): Pn wrz 21, 2009 11:20 am

Re: Dokumenty kościelne

Postprzez hungry » Cz sie 02, 2012 9:18 am

zwierz napisał(a):Czy moglibyście mi pomóc wskazując wiarygodne źródło skąd mógłbym cytować postanowania synodów, soborów? W ogóle jest to gdzieś zebrane i wydane?

Witaj, chyba musisz poszukać na jakichś katolickich portalach.
hungry
Aktywny
 
Posty: 3272
Dołączył(a): Pt cze 11, 2004 3:42 pm

Re: Dokumenty kościelne

Postprzez zwierz » Cz sie 02, 2012 3:36 pm

Nie znam się aż tak dobrze na tym co Kościół wydaje a czego nie, ale wydaje mi się, że postanowienia soborów są dość ważne w życiu Kościoła. Wydaje się więc wręcz naturalne, że coś takiego powinno być wydawane w postaci drukowanej. Nie chce cytować stron internetowych, portali ponieważ uważam takie źródła za mało wiarygodne.

Jeżeli komuś przypomni się coś na ten temat lub ma kontakt do kogoś kto może coś wiedzieć o tym czego szukam to byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
zwierz
 
Posty: 2
Dołączył(a): Pn wrz 21, 2009 11:20 am

Re: Dokumenty kościelne

Postprzez hungry » Pt sie 03, 2012 8:04 am

zwierz napisał(a):...wydaje mi się, że postanowienia soborów są dość ważne w życiu Kościoła. Wydaje się więc wręcz naturalne, że coś takiego powinno być wydawane w postaci drukowanej. Nie chce cytować stron internetowych, portali ponieważ uważam takie źródła za mało wiarygodne.