Teraz jest Śr lut 21, 2018 12:12 am Wyszukiwanie zaawansowane


Polecamy uwadzę: Chrześcijański Serwis Informacyjny | Radio Chrześcijanin
Katalog dobrych książek | Ogłoszenia drobne (kupię, sprzedam, itp.)

Rap

Co i dlaczego warto posłuchać?

Rap

Postprzez Alberto Rivera » N lip 15, 2007 12:02 am

Chciałbym zaznaczyć, że na stronie http://www.alberto.pl/songs.php są praktyczne rap'py :|
Alberto Rivera
 

Postprzez p2bkuba » Pt paź 26, 2007 4:39 pm

Witam. Może nie jest to wysokiej klasy rap ale bity naprawde spoko:) No i chrześcijański kobiecy skład hip hopowy to naprawdę nie spotykane. Ale ogólnie spoko!

Święte ELO!
p2bkuba
Użytkownik
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pt paź 26, 2007 4:20 pm
Lokalizacja: Radom

Postprzez hungry » Pt paź 26, 2007 5:50 pm

tutaj masz chrześcijański hip hop :) Elohim . ja choc nie lubie hip hopu zamawiajac na allegro ich płyte dla znajomej i pozniej przesluchujac po odbiorze od listonosza tak mi sie spodobala ze nie chcialo mi sie jej oddawac tej plyty :D ale dalem jednak bo zalezalo jej aby jej dzieci neisluchaly poganskiego hip hopu a chrzesicjanski no i w efekcie spodobala im sie ta plyta.
hungry
Aktywny
 
Posty: 3272
Dołączył(a): Pt cze 11, 2004 3:42 pm

Postprzez p2bkuba » So paź 27, 2007 1:44 pm

Nie no Elohim to są giganci polskiej sceny chrześcijańskiego hip hopu.
Ja też odkąd mam ich płytkę to non stop w głośnikach Królewski Luz:)!
Ja oczywiście kocham hip hop i wyluzowanego Jezus, który dociera właśnie poprzez tą muzę do mnie.

Na stronie http://www.evident.pl/ jest pare ich kawałków do pobrania za friko.

A i zapomniałbym na stronce
http://hiphop.ccm.pl/ jest chrześcijańskie radio hip hopowe!

Święte Elo:)!
p2bkuba
Użytkownik
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pt paź 26, 2007 4:20 pm
Lokalizacja: Radom

Postprzez pauletta » Pn paź 29, 2007 1:27 pm

Witam! Dokładnie, Evident jest the best! Najbardziej spodobala mi sie piosenka ,,Kto jak nie On" z plyty Elohim. Jej tekst bardzo poruszyl moje serce.
Fajne kawalki ma tez Grits- http://www.christianitytoday.com/music/ ... grits.html . Piosenke ,,Ooh aah" slucha wielu moich znajomych(tylko szkoda, ze nie rozumieja tekstu).
http://www.theyuinon.com/store/music.htm -tu mozna tez posluchac dobrego hh.
Jest jeszcze wielu innych wykonawcow hh- http://christianmusic.about.com/od/rapa ... _Bands.htm

pozdrawiam
pauletta
 

Postprzez admin » Pn paź 29, 2007 3:12 pm

Uwazaj na tego "wyluzowanego Jezusa" bo moze sie okazac, ze to nie ten sam Jezus o ktorym mowi Biblia.

"Wyluzowany" moze miec rozne znaczenie ;)
admin
Aktywny
 
Posty: 1530
Dołączył(a): Cz wrz 20, 2001 1:00 am

Postprzez hungry » Pn paź 29, 2007 3:57 pm

admin napisał(a):Uwazaj na tego "wyluzowanego Jezusa" bo moze sie okazac, ze to nie ten sam Jezus o ktorym mowi Biblia.

"Wyluzowany" moze miec rozne znaczenie ;)

Admnie ale o tym wyluzowanym Jezusie ja tez slsyzalem w Radio Chrzesicjanin zespołu Elohim :)
hungry
Aktywny
 
Posty: 3272
Dołączył(a): Pt cze 11, 2004 3:42 pm

Postprzez p2bkuba » Pn paź 29, 2007 6:20 pm

Na pewno wyluzowany Jezus nie jest dla każdego. Tzn. do każdego przemawia coś innego. Dla mnie np. jest to bardzo dobra forma przedstawiania Jezusa gdyż całe życie wychowywałem się pod blokiem w klimatach hh. I wiem że wyluzowany Jezus jest najlepszą formą trafienia do takich ludzi pod blokiem, ponieważ dla nich Jezus jest jakimś nudnym dziadem a biblia najnudniejszą książką na świecie.
Moim zdaniem ta forma jaka jest przekazywana przez chrześcijańskich hip hopowców jest jak najbardziej na czasie i jak najbardziej trafna, mimo iż dla niektórych może być przegięciem czy nawet bluźnierstwem, bo hip hop kojarzy im się tylko z gangsterką, narkotykami i gołymi panienkami.
Chrześcijański hh ukazuje Jezusa jako normalnego gościa który rozumie cie i zawsze możesz na niego liczyć.
p2bkuba
Użytkownik
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pt paź 26, 2007 4:20 pm
Lokalizacja: Radom

Postprzez pauletta » Pn paź 29, 2007 7:10 pm

Dla mnie np. jest to bardzo dobra forma przedstawiania Jezusa gdyż całe życie wychowywałem się pod blokiem w klimatach hh. I wiem że wyluzowany Jezus jest najlepszą formą trafienia do takich ludzi pod blokiem, ponieważ dla nich Jezus jest jakimś nudnym dziadem a biblia najnudniejszą książką na świecie.
Moim zdaniem ta forma jaka jest przekazywana przez chrześcijańskich hip hopowców jest jak najbardziej na czasie i jak najbardziej trafna, mimo iż dla niektórych może być przegięciem czy nawet bluźnierstwem

Dokladnie sie z Toba zgadzam, dlatego, ze swiat i technika ida do przodu i dzis nie wystarczy stanac na ulicy z gitara i rozdawac Nowe Testamenty(prosze mnie nie zle nie zrozumiec, nie potepiam takiej metody ewangelizacji), ale... taka forma nie trafi do zbyt wielu odbiorcow. Dzis trzeba nowych form docierania do ludzi, glownie mlodych. Swiat zmienia sie co 3, 4 lata, a kosciol....co 100 lat! I choc dla wielu jest to niezrozumiale, wrecz absurdem, to jednak Bog sie przyznaje do tego.
8) pozdrawiam
pauletta
 

Postprzez p2bkuba » Wt paź 30, 2007 4:10 pm

Amen :D
Ja bym jeszcze dodał, że to właśnie Bóg wymyślił taką formę ewangelizacji, bo przecież bez Ducha Świętego nie potrafimy powiedzieć, że Panem jest Jezus.
Bardzo mi się podoba tekst z kawałka zipery (moze nie koniecznie chrześcijańskiego składu) - nieśmiertelna nawijka zip składowa czy jakoś tak :)
"Bo Bóg dał nam hip hop by nas jednoczyć..."
Jest to najświętsza prawda i myślę, że właśnie hh ch m.i.n. do tego zmierza.
p2bkuba
Użytkownik
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pt paź 26, 2007 4:20 pm
Lokalizacja: Radom

Postprzez Angel » Pn maja 16, 2011 5:58 pm

Ja osobiście polecam royal rap 'duchowa rewolucja'- krążek jest świetny! Poznałam zespół na koncercie (zimowy zjazd w Gdańsku)- życiowi ludzie ;).
Angel
 
Posty: 8
Dołączył(a): So sty 15, 2011 1:44 pm


Powrót do Muzyka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Wymiana:

pozdrawiamy

cron